kenangan terindah

Minggu Perkasa Putra 2010
4 - 11 Julai 2010
Dewan Sri Harmoni Kolej Kelima
Dewan Besar UPM








Reactions: 

kebizian dan kelezian... haha


Berhabuk! Bersawang! Berkulapuk dan perkara2 sewaktu ngan nyer... Lame dah xbukak blog aku yg buruk neyh... Sori syg, me so bz la latetly....

4 hingga 12 julai ari2 MINGGU PERKASA PUTRA '10 (MPP). Penat giler, tp best coz dpt ramai nu fren n nu xperience.... Kalo cite sal penat, xyah ckp r... spnjng MPP mmg penat + xcukup tdo. Stp ari life stat @ 5.30 am to 2 am. Stp hri cm2... tdo 2 @ 3 jam jer... Mau nyer xletih! Siap dpt mate panda g... Hukhuk. Memcm xtvt. Taklimat2, pengenalan kpd itu & ini, hari senam tari + kawad, majlis itu ini n g fakulti... Hadoi.... Last dae 12 julai mmg ase sedey sket coz MPP da hmpr tamat. Malam 12 aribln 2 wat majlis ntuk PEMBANTU2 UNIVERSITI K5(PU). Kitorang prepare jamuan n wat persembahan tok dorg... MALAM PESTA MUDA MUDI...Wat a surprise, dorg pon de prepare persembahn ntk kitorg gak.. Terharu nyer... T_T

Migu ni plak da stat kuliah... 1 hal lg tercari2 klas kat mane, maklum r, banyk bebeno bangnn nyer.. Smpi kompius ak n da geng! (@_@) Bertanye sane sini, jumpe gak akhir nyer... Hahahaha... Sem ni ak mik 4 subjek... 2 subjek yg agak berat pd ak, 2 lagi in da middle... huhu... U can do it!!!!

17/7 de STARTING SCHOOL @ Kursus Permulaan Graduan. Wajib 4 nu student! At 1st ase malas giler nk g coz da r sari suntuk dr 8 am to 6 pm... Ak bajet musti ceramah @ taklimat. Tetttt!!!! I'm wrong! Xde lngsg sbrg tklmt @ ceramah! Kitorg diberi task in a group n then present. Each session different kind of task wif different group. So dpt knal lg ramai nu fren from kolej yg berbeza but under da same faculty.... Best giler!

Well, bru 2 minggu hidup ak bermula kat UPM neyh... Bnyk g nu xperience yg bakal ak alami n tempuhi... Semoga ak dpt meniti hidup baru ni ngan penuh kecekalan n keseronokan yang tidak melalaikan... GANBATTEH KUNDASAI!!!!!!



Reactions: 

nU L!f3

Setiap org kat muka bumi ni akan mengalami perubahan @ menghadapi seswatu yg baru. Ia adlah perlu agar hidup sentiasa maju dan tidak asyik berada ditakuk lama... Sesukar mana pun ntuk memulakan yg baru, hati tetap perlu diteguhkan dan terus mara kehadapan... Tetapkan matlamat dan tekad, insya-Allah ia akan membuahkan hasil....

Berkata memang mudah. Untuk melaksanakannya perlu bersusah-payah. No pain, no gain! Aku harus ingat itu. Bergunung harapan diletakkan kpd aku. Jadi, jgn sesekali kau cuba ntuk menghampakan harapan mereka...

Semoga permulaan hidup baru aku ni akan memberi kenikmatan dimasa kelak. Bukan ntuk diriku sorng, ttp juga untuk MEREKA yg aku sayang... Aku berdoa agar kehidupan baru ku akan dipermudahkan dan diberkati-Nya... Doa drpd MEREKA yg aku syng, akan menjadi nadi dlm kehidupan... AMIN... Sesungguhnya aku amat bersyukur dan berterima kasih atas segalanya...






Reactions: