gyabooo!!!!

final da start!!!!!!!!!!



selamat ber"exam" to all my fren in UPM...
not 2 foget, kengkawan kat USM n UPSI.
jia you! jia you!




the battle will start from 8 of november till 21 november.
so, study3!!!!


jgn jd mcm ni taw!



study hard, but in da smart way...



gud luck sumer!!!!!!!!!

Reactions: 

adussss... pedih der....

OH TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!! habes la ak!!!
cane ney weh!!!! MAK!!!!!!!!!!!!!


2la... xnk wt bebetol.. memain jew keje...

nk kate ak ni kaki ronggeng, lyn dangdut, xplak...

camne ley jd cmni?

.

.

.

.
.
.
jawapan nyer adalah -----> sila lihat bwh :





kuat membute n maleh study! bongok!!!! gyabooo!!! T_T


******


eh kjap, korg taw ker ak ngah ngomel ape ney???


-------

malu doe, carry mark ak da jd curry mark!!!!!


======

akal waras ku berkate :
woi mangkuk! final neyh wat bebetol... PAHAM TAK! >_<

aku :
ye, ye... aku taw la... jgn r nk memarah.. nangis kang~~~

akal warasku berkate lagi :
ko 2 mmg stok nk kne marah dlu bru sedar dri... dah2, jgn nanges. jom mkn lollipop jom...


aku :
sob.. sob... T_T

yea.. yea... lollipop... ("\(^o^)/")




Reactions: 

lamer xhengat!!!! huhu (-.-")

ni bkn tkt berswang n berhabuk jew da neyh... tp da siap "brpenunggu" kat blog ak coz lme giler xupdate... hahahhaa.... mmg ak xde maser nk bukak blog n mengarang bebukan kat cni...

nk ckp sal ape eh... erm....
ha! taw dah!
FINAL EXAM DA TIBE!!!!!!!!!!!!!!!!!

gyabooo!!!!!! @_@


study3!!!! nk dpt degree, tp mls study. ape2 ntah prangai... -.-

final xm da smpi, brmakne hmpr tmt 1 semest
er ak kt upm neyh...
kejap jew ase ---> ade 3 thn stgh g...huhu -_-"


rumate ak ntuk 1st sem ni mmg best... satu kepale kot...
cmne la gak nyer rumate ak ntuk next sem... (-.-)????? hope kitorg ley ngam...

lupe lak nk mention name rumate ak : Nur Hashimah Saidin name dberi... asal kedah mari... hehe.... dak 2nd year bac ekonomi




eh2, lupe nk mention... 2 migu lps de krnvl citra budaya... khas ntuk dak2 yg mik koko... aku join cak lempong.. tp xmain pown.. hohohoh... xberbakat lew=P
juz main alat muzik iringan je, kompang... tp ape yg pntng, mmg gmpk giler r mlm tuh... best sgt! memcm prsmbhn ade... i loike~~~~ thumbs up!




haha... k la, mls da nak menaip...
len kali ak rajin, ak mrapu g eh... chiow!

Reactions: 

kenangan terindah

Minggu Perkasa Putra 2010
4 - 11 Julai 2010
Dewan Sri Harmoni Kolej Kelima
Dewan Besar UPM








Reactions: 

kebizian dan kelezian... haha


Berhabuk! Bersawang! Berkulapuk dan perkara2 sewaktu ngan nyer... Lame dah xbukak blog aku yg buruk neyh... Sori syg, me so bz la latetly....

4 hingga 12 julai ari2 MINGGU PERKASA PUTRA '10 (MPP). Penat giler, tp best coz dpt ramai nu fren n nu xperience.... Kalo cite sal penat, xyah ckp r... spnjng MPP mmg penat + xcukup tdo. Stp ari life stat @ 5.30 am to 2 am. Stp hri cm2... tdo 2 @ 3 jam jer... Mau nyer xletih! Siap dpt mate panda g... Hukhuk. Memcm xtvt. Taklimat2, pengenalan kpd itu & ini, hari senam tari + kawad, majlis itu ini n g fakulti... Hadoi.... Last dae 12 julai mmg ase sedey sket coz MPP da hmpr tamat. Malam 12 aribln 2 wat majlis ntuk PEMBANTU2 UNIVERSITI K5(PU). Kitorang prepare jamuan n wat persembahan tok dorg... MALAM PESTA MUDA MUDI...Wat a surprise, dorg pon de prepare persembahn ntk kitorg gak.. Terharu nyer... T_T

Migu ni plak da stat kuliah... 1 hal lg tercari2 klas kat mane, maklum r, banyk bebeno bangnn nyer.. Smpi kompius ak n da geng! (@_@) Bertanye sane sini, jumpe gak akhir nyer... Hahahaha... Sem ni ak mik 4 subjek... 2 subjek yg agak berat pd ak, 2 lagi in da middle... huhu... U can do it!!!!

17/7 de STARTING SCHOOL @ Kursus Permulaan Graduan. Wajib 4 nu student! At 1st ase malas giler nk g coz da r sari suntuk dr 8 am to 6 pm... Ak bajet musti ceramah @ taklimat. Tetttt!!!! I'm wrong! Xde lngsg sbrg tklmt @ ceramah! Kitorg diberi task in a group n then present. Each session different kind of task wif different group. So dpt knal lg ramai nu fren from kolej yg berbeza but under da same faculty.... Best giler!

Well, bru 2 minggu hidup ak bermula kat UPM neyh... Bnyk g nu xperience yg bakal ak alami n tempuhi... Semoga ak dpt meniti hidup baru ni ngan penuh kecekalan n keseronokan yang tidak melalaikan... GANBATTEH KUNDASAI!!!!!!



Reactions: 

nU L!f3

Setiap org kat muka bumi ni akan mengalami perubahan @ menghadapi seswatu yg baru. Ia adlah perlu agar hidup sentiasa maju dan tidak asyik berada ditakuk lama... Sesukar mana pun ntuk memulakan yg baru, hati tetap perlu diteguhkan dan terus mara kehadapan... Tetapkan matlamat dan tekad, insya-Allah ia akan membuahkan hasil....

Berkata memang mudah. Untuk melaksanakannya perlu bersusah-payah. No pain, no gain! Aku harus ingat itu. Bergunung harapan diletakkan kpd aku. Jadi, jgn sesekali kau cuba ntuk menghampakan harapan mereka...

Semoga permulaan hidup baru aku ni akan memberi kenikmatan dimasa kelak. Bukan ntuk diriku sorng, ttp juga untuk MEREKA yg aku sayang... Aku berdoa agar kehidupan baru ku akan dipermudahkan dan diberkati-Nya... Doa drpd MEREKA yg aku syng, akan menjadi nadi dlm kehidupan... AMIN... Sesungguhnya aku amat bersyukur dan berterima kasih atas segalanya...






Reactions: 

Alhamdulillah....

Fuhhhh.... Lega rase nyer. Setelah hampir 6 buln menanti, akhirnye dpt tau gak keputusan... Ak bersyukur kehadrat Illahi. Sepanjang penantian ak, punye la rase xsnang duduk, rse cm lambat je mase ni gerak n memcm g r.... Alhamdulillah, penantian ak tu membawa perkhabaran yg menggembirakan...

4 Julai 2010 ak akn mndftr di UPM. Kat sane ak ditawarkan course Bachelor Sains Komputer pengkhususan Multimedia. Kire xlari bidang la coz dip ak dulu sains komp... 4 tahun ak akn jadi warga UPM... Lame gak nak kene patkan segulung ijazah... Xpe3... Mcm Abah ak ckp, yg pntng ade niat nak blaja n berusaha bersungguh2... Mase gitau brite gembire ni ari2, Mak ak senyum jer... Adik beradik yg lain pon tumpang gembira n sokong ak... Alhamdulillah...

Double lega, coz xjauh sgt dr kampung halaman... Bkn la ak ni anak manje yg xbley dok jejauh ngan parents... Tp lately kesihatan org tua ak agak turun naik... Risau ak nk g merantau jejauh... Ak berdoa kpd Allah s.w.t semoga Dia mengekalkan kesihatan dan memanjangkan usia kedua org tua ak... AMIN........... Tanpe kedua Ibu Bapa ak, ak xkan berada pd tahap ni skarang... Terima kasih Mak, Abah.... Terima kasih juga kpd family members ak y lain coz xpenah membantah n slalu bg support... Sayang korg!!!!!!

Mase agak singkat. Bnyk benda nk kne setel dlm mase xsmpi 2 minggu.... Arggghhh!!!!!!! Nk kne plan betol2 spy dpt setelkan sume b4 hri pndftrn... Geng2 seperjuangan pown ngah penin menyetelkan segala perkara y perlu disetelkan... Huhu... (@_@)

Chaiyok2!!!!!!

Reactions: 

BAHASO NOGHOGHI SOMBILAN

apo kaba sumo? momandangkan den ni anak jati noghoghi sombilan, haghi ni den nak aja sikit pokataan2/sobutan dalam bahaso noghoghi... mugkin ekau somuo dah ponah donga tapi tak paham makno eh( kalau bukan oghang noghoghi )... jadi, sudi2 an lah baco apo yg ado kek bawah ni ha... buek tambah pongotahuan... kato 1Malaysia...


mada = kurang pandai/cerdik, tak reti/tahu, bodoh
*osah mada eh kucing ni, nangkap tikuih pon tak ghoti
- bodoh betul la kucing ni, nak tangkap tikus pun tak reti

moda = cedera, luka, mati ( atau lain2 yg lebih kurang sama maksud )
*nak den solamat an kucing ateh pokok tu kang, kok den lak moda tojatuh nanti
- kalau aku selamatkan kucing kat atas pokok ni, kot2 aku plak cedera sebab terjatuh nnti

bantai = pukul
bogik/bega = degil, tak dengar cakap
* osah bega eh budak ni! nak kono bantai gak eh
- degil betul la budak ni! nak kena pukul(rotan) agaknye

kensal/kain sal = tuala mandi
* "mak! adik nak kain sal!"
- "mak! adik nak tuala mandi!"

kona = corner (bahasa inggeris)
* dokek kona dopan tu bahayo sikit, ghamai yg eksiden dah
- corner (jalan) kat depan tu bahaya sikit, ramai yg kemalangan dah

senayan = isnin
* senayan dopan sokolah dah bukak
- isnin depan dah buka sekolah

toghamang = terkejut
* tibo2 jo tayar moto den molotup, toghamang den dek eh
- tiba2 je tayar motor aku meletup, terkejut aku dibuatnye

botinggung/bertenggek = mencangkung
* apo ekau buek botenggek ateh tunggo tu?
- apa yang kau buat mencangkung atas tunggul kayu tu?

pongolan = galah
* boghek eh pongolan buluh ni!
- berat betul galah buluh ni!

ghobeh = gerimis, hujan renyai
* haghi ghobeh, poei angkek kain baju kek ampaian tu ha, jgn nk tunggu dah lobek
- hujan renyai ni, sebelum lebat, pergi angkat kain baju kat ampaian tu...

meghembeh = menangis
* manjo boto anak dagho den ni, baghu kono sakat sikit dah meghembeh
- manja betul anak dara aku ni, baru kena sakat sikit da nangis

bonda = tali air, anak sungai yg kecil
mongoca = tangkap ikan
* abah dongan abang poei mengoca kek bonda bolakang ghumah kotuo kampung
- abah dan abang pergi menangkap ikan dekat anak sungai belakang rumah ketua kampung

kocoloan = termalu sendiri (lebih kurang la maksud dier)
* tadi kutuk2 den masak tak sodap, tapi nasik abih 3 pinggan, kan da kocoloan
- tadi kutuk aku masak tak sedap, tapi nasi abis 3 pinggan, kan da malu...

moghumbon = membakar
* abah mongumbon sampah saghap kek dopan ghumah
- abah sedang membakar sampah sarap di hadapan rumah

menyonggei = tersengeh/tersenyum
* adik asyik monyonggei lopeh dapek pistol mainan
- adik asyik tersenyum selepas mendapat pistol mainan
* menyonggei dek podeh eh gulai ni ---> ayat yg ni lebih kpd reaksi disbbkan oleh lauk yg
pedas
- wah! pedas nye lauk ni
p/s: monyonggei selain tersenyum, ia digunakan juga untuk menunjukkan reaksi sesuatu yg
pedas & panas

polak/ghadang = panas
monyonggau = menggigit (untuk cuaca), terasa meremang-remang (mgkn disebabkan badan
kurg sihat)
* ghadang boto aghi ni, monyonggau-nyonggau kek kulit den dek paneh eh
- panas betul cuaca hari ni, sampai terasa kat kulit ni sebab panas sangat

mongolintin = tak reti duduk diam (selalu digunakan kepada kanak2 sbb hiperaktif)
* cucu2 den ni mongolintin jo kojo eh. kojap kek lua, kojap kek dalam
- cucu2 aku ni tak reti duduk diam betul. sekejap berlari ke luar, sekejap berlari masuk ke
dalam


sebenarnya banyak lagi perkataan yg digunakan dalam loghat NEGERI SEMBILAN, tp ak x hengat... huhu... lain kali aku tambah lagi, okeh!

Reactions: 

rilis tensen.... *(^O^)*

Cucur Udang

Ali bengang giler bile dia dapati cucur udang yg dibeli x de sekor udang pun kat dlm nye. lalu dia pun pi balik ke gerai makcik jual kuih tu..
Dgn panas hati dia tanye kat makcik yg jual tu... "makcik apsal cucur udang ni sekor udang pun x de?!"
Makcik yg jual tu pn dgn selambernye menjawab "abih tu yg ko beli cucur badak ada x badak kat dlmnya?! Camne plak dgn cucur kodok, ade x kodok yg melompat kat ko?!

Ali rase mcm nk bunuh diri dgn jawapanyg diberi makcik tadi.... XD
---------------------------------

Sumpah Seranah

Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil melihat keadaan keretanya yang kemek. hari dah nak masuk maghrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tusempit, lampu jalan tak de pulak.
Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah lah tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit. Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit "Hoi.. Ba*iiiiiiiii....... Slow sikit....." Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun menjerit balas "Celaka!!!!! F**k you!!!".." Bagerooo..." sedap jer cakap bab*...." Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat.... Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut.. Apabila sampai ke sana, kelihatan budak tu terpelanting dalam semakmanakala motosikal nya remuk sama sekali. Rupa-rupanya, dia dah langar b*bi yang telah dilanggar oleh perempuan tadi.

(Moral of the Story : "Hoi b*bi!!!!!!!! slow skit!!!!" tu bukanya marah... tapi nak bagi tau jer....yang ada b*bi tergolek kat depan....hehehehehehe) -----------------------------------------------------------------------------
kisah pekerja baru


Rosman Diterima Bekerja Sebagai Pelatih Di Sebuah Syarikat Multimedia. Selepas Melaporkan Diri Pada Hari Pertama Dia Masuk Ke Biliknya... Terus Mendail...
"Tolong Buatkan Saya Kopi Cepat!" Katanya Menengking.
"Maaf,
Awak Salah Sambungan. Awak Tahu Dengan Siapa Awak Bercakap Ni?" Kata Suara Di Hujung Talian. "Tidak" Jawab Rosman.
"Saya Pengarah Urusan Syarikat Ini, Awak Tahu?" Balas Suara Itu.
Rosman Terkejut. Barulah Dia Sedar Dia Tersalah Dail. Hajatnya Mahu Menghubungi Kantin.
"Encik Tahu Dengan Siapa Encik Bercakap Ni?" Tanya Rosman.

"Tak, Awak Siapa?" Balas Pengarah Urusan Itu.
"Kalau Tak Tahu Bagus...!" Kata Rosman Terus Meletakkan Gagang Telefon ------------------------------------------------------------------------------
Pegang

Udin hendak menghantar neneknya yang sakit ke klinik dengan menaiki motor

Udin: Mari la naik nek, pegang kuat-kuat yea..nanti jatuh!
Nenek: Iya lah, nenek pegang kuat-kuat la nie...

Udin: Jangan lupa pegang kuat-kuat yea nek!!! (kata Udin lagi mengingatkan)

Nenek: Iya, nenek dah pegang kuat-kuat la nie, takut sangat.

Udin: Ok, kalau begitu kita berangkat ya, nek.

Udin lalu 'merempit' motornya, lalu terdengar benda jatuh BUUAAAAKKKK!!!!! Udin terperanjat, lalu menoleh ke belakang, dan ternampak si nenek terjatuh dari motornya.

Udin: Lah kenapa boleh jatuh gak nie, nek?!! Nenek tak pegang kuat-kuat agaknye?

Nenek: Nenek dah pegang kuat-kuat dah tadi!!!!
Udin: Nenek pegang kat mana?

Nenek: pagar rumah.
Udin: "$%^&(#.....

--------------------------------------------------------------------------
Bihun vs Mee

Bihun sangat cemburukan mee. Walau duduk di rak bersebelahan di supermarket, mereka tak pernah bertegur sapa. Malah bihun sering mempersendakan mee di depan umum, "Dasar si kuning gemuk... ingat orang suka sangat kat dialah tu!" hari-hari berlalu... namun mee buat derk aje dengan segala kerenah dan hinaan bihun. Sehingga satu hari pekerja supermarket mengalih rak mee ke tempat lain. bihun gembira kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya. Hari berikutnya rak baru diletakkan di sebelah bihun, rak spaghetti. Bihun rasa marah dah berteriak; "Hoi, si kuning gemuk! jangan fikir ko buat teknik rebonding camtu aku tak kenal ko!!!"
-------------------------------------------------------------------------------

Ah Chot

Ah chot berada di pejabat JPJ untuk menyudahkan lesen P nya. Ah chot yang berasa sedikit gementar dengan perkara itu sebab die baru pertame kali pergi ke pejabat JPJ. Ah chot memegang erat sekeping gambar pasportnya. Tiba-tiba Ah chot terbersin "hacoouu!!!!!". Gambar di tangan die hilang. Die tunduk untuk cari gambar tu atas lantai. Die nampak gambar tu berada di bawah kerusi seorang wanita. Die pergi depan wanita itu. Wanita itu terkejut melihat Ah chot berada di depannya. Die rasa Ah chot ingin cakapkan sesuatu. Ah chot pon tunduk sikit, die pon cakap " kak boleh tak angkat skit kain tu ? saya nak amik gambar"
---------------------------------------------------------------------------------

Teruna & Dara

Teruna: Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Dara: Apakah kau rela kalau aku pergi?
Teruna: Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!

Dara: Apakah kau mencintaiku?

Teruna : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Dara: Apakah kau pernah berlaku curang?

Teruna: Tidak ! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!

Dara: MAhukah kau menciumku?
Teruna: Ya!

Dara: Sayangku….!

Sesudah 5 tahun perkahwinan…. -------->>> Sila baca dari bawah keatas ---------------------------------------------------------------------------
Lawak Budi Bahasa LRT

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, “Terima kasih, saya lebih suka berdiri”. Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, “Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri.” Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit, “Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!


Hahahaha...
Semoga lawak sengal kat atas ni ley wat korang ketawa
(or atleast senyum)
XOXO

Reactions: 

s0 h@pPy t0gEtHeR~~~~

Imagine me and you, I do
I think about you day and night, it's only right
To think about the girl you love and hold her tight
So happy together

If I should call you up, invest a dime
And you'd say you belong to me, I'd lose my mind
Imagine how the world could be so very fine
So happy together

c/o : I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies will be blue
For all my life

Me and you, and you and me
No matter how they toss the dice, it had to be
The only one for me is you, and you for me
So happy together

c/o : Me and you, and you and me
No matter how they toss the dice, it had to be
The only one for me is you, and you for me
So happy together
(repeat)

- So Happy Together by The Beatles -


Reactions: 

Majlis Konvokesyen Program Kerjasama UPM-IPTS Ke-11

(12 Ogos 2009)

- Diploma Sains Komputer -

Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetics

Tahniah to myself (huhu...) and all DSK CREWZ... Abes gak kite nyer study ni kan.... Walaupun course ni mencabar n very the berpeluh nak survive, tapi alhamdulillah, xde geng DSK Crewz yang sangkut. Aku akan ingat korang n kenangan kite dulu...


Dengan Emak n Abah Tersayang


Inilah DSK Crewz yang memang best skali... sumer 1 kepala n happening sampai pening... Hohohoo....


Kami antara gurlz yang datag awal... huhu


Penat nyer tunggu ntuk perarakan masuk, jom bergambar dulu.... Senyummm....


Da three KUDUTS... Hehehe... Jgn marah... =P


Awek Sabah n amoi Kelantan... ^_^


Aku ngan da geng (sekolej, sekelas, serumah --->hoho..)


Yang ni jejaka idaman Malaya lam DSK Crewz... kuang3.... v(^_^)


Reactions: 

NYAMAN NYER!!!!!!!!!!!!


fuh.... betapa sejuk dan segar nyer mandi manda kat jeram semalam.... bile da masuk lam air tu, rse xmau kluar dah.... dengan cuace yg panas ni, memang best la kalo dapat berendam hari2 kat jeram... seronok nyer sape yg dok dekat ngan jeram...

semalam public holiday, boleh tahan ramai gak orang yg datang, sampai crowded kat bahagian air terjun tu... sebab da ramai sangat, aku n da geng (amiera, apaez n kaklong-->xmandi pown*rugi3) mandi kat tingkat nombor dua.... berendam time!!!! wuuuhhhuuuu..........

tp kitorg xlame kat sane coz g pon da kol 4pm, ari lak cam nak ujan... kene blek awal... but atleast lepas gak kepingin ak nak berendam lam jeram... hoho....\(^o\) (/o^)/

Reactions: 

showdown 2010 @ 8tv



fuhlaweiiiiiiii............ happening siot mlm td.... migu ni adelah tribute to king of pop, sape lagi kalo bkan late MJ... all da crewz mmg dress up ala2 MJ n koreografi mmg menampakkan ciri2 MJ... good job to da crewz...

tp performance yg plg cambest mlm td adalah drp GILLER BATTLE CREW, SOUL KRAZY, FLOOR FEVER n WAKAKA.... dorg mmg burnin da dance floor la mlm td.... hoho....


GBC mmg btol2 'giller' mlm td... fuhhhh....
Soul Krazy (da chick crew) sooo hhhhoootttttt last nite.... mmg xbley bla bile dgr komen Pat Ibrahim.... hahahaha...
Floor Fever wat ak hampir2 terkena "fever" ngan dorg nyer dance... mmg cun... Wakaka menunjukkan a little bit of drama dlm dorg nyer performance... Alam Story (huhu...) so cute ble dress up cam MJ... cute version of MJ....

tp cam besa, stp kali tgk, musti xpat tgk smpi abes... crew mane la yg terkeluar mlm td... lom smpt nk check kat fb...

Reactions: 

penantian 1 penyeksaan!!!! (ò_ó)

lambat nyer lagi~~~~~~~~~~~ huarggghhhhh!!!!! ([o])
aku da x sabar menunggu!!!! ak da terlalu bosan ngan idop ak skang ney...

need something new 2 move on..... help me!!!!!!

oh bln 6~~~~~ cpt la sket ko tibe... terase mei ni panjang sangattttttt......


Reactions: 

penin~~~(@_@)

berpinau pale ak coz panas sgt.... padahal dok lam umah jer.... nk layan fb pown xslesa... nak cair dah ni.. hoho

berbahang tol rse nyer... langit gelap cam nk ujan... tp xgak ujan2... agak nyer sebab tu la panas berbahang smpi cmni skali... ak kalo xmelekat kat kipas, kompem mandi peloh... huhu.. bacin! =P


dapat berendam kat jeram syiok ni... musti sejuk dan segar, sesegar empun pagi... uiceh! bajet jer...

Reactions: