nU L!f3

Setiap org kat muka bumi ni akan mengalami perubahan @ menghadapi seswatu yg baru. Ia adlah perlu agar hidup sentiasa maju dan tidak asyik berada ditakuk lama... Sesukar mana pun ntuk memulakan yg baru, hati tetap perlu diteguhkan dan terus mara kehadapan... Tetapkan matlamat dan tekad, insya-Allah ia akan membuahkan hasil....

Berkata memang mudah. Untuk melaksanakannya perlu bersusah-payah. No pain, no gain! Aku harus ingat itu. Bergunung harapan diletakkan kpd aku. Jadi, jgn sesekali kau cuba ntuk menghampakan harapan mereka...

Semoga permulaan hidup baru aku ni akan memberi kenikmatan dimasa kelak. Bukan ntuk diriku sorng, ttp juga untuk MEREKA yg aku sayang... Aku berdoa agar kehidupan baru ku akan dipermudahkan dan diberkati-Nya... Doa drpd MEREKA yg aku syng, akan menjadi nadi dlm kehidupan... AMIN... Sesungguhnya aku amat bersyukur dan berterima kasih atas segalanya...






0 Response to "nU L!f3"